Odborníci na daně, účetnictví a mzdy
Pomůžeme vám v začátcích podnikání, stejně jako při velkých transakcích. Startupům pomůžeme s daněmi, účetnictvím a byznys plánem, velkým firmám zase pomůžeme řídit cashflow a vést personální agendu.




Kdo se o vás bude starat?
Ing. Jiří Hudera
jednatel, daňový poradce

Mám více jak 30 letou praxi v oblasti účetního a daňového poradenství.
Během své praxe jsem nasbíral bohaté zkušenosti s řízením vlastních firem a velmi dobře se orientuji v podnikatelském prostředí. Dokážu tak dobře skloubit daňové poradenství s posouzením podnikatelských rizik svých klientů. Byl jsem úspěšný v celé řadě daňových sporů.
Mým hlavním cílem je zajistit, aby klienti bezpečně propluli rozbouřenými vlnami neustále se měnící daňové legislativy do bezpečného daňového přístavu.
Mgr. Alena Štemberová
jednatel, personalistika a mzdy

Jsem profesionál převážně v oblasti HR, personálního a mzdového účetnictví. Dokážu hledat řešení, pokud se vyskytnou problémy z této oblasti.
Znalost pracovněprávní legislativy mi dále umožňuje poradit klientům s konkrétními úkony, které se v dané chvíli objeví.
Umím dobře komunikovat s různými lidmi, empatie mi není cizí, nebojím se řešit konflikty a bez dobré organizace práce bych nemohla existovat.
Jsem optimista s pozitivním přístupem k novým výzvám.
Spokojenosti klienta je pro mě odměnou.

Ing. Jiří Hudera
jednatel, daňový poradce, ekonomické a účetní poradenství
Ing. Jiří Hudera
Daňový poradce a podnikatel s manažerskou praxí ve velkých společnostech se zahraniční majetkovou účastí. Zkušenost s úspěšnou realizací středních i velkých akvizičních projektů.
Pozice v rámci společnosti:
-
jednatel a daňový poradce
-
věnuje se obchodní činnosti a budování vztahů se stávajícími klienty a navazování nových kontaktů
Čím vším jsem v praxi:
-
daňový poradce v oblasti firemních daní
-
poradce v oblasti ekonomiky a řízení malých a středních firem
-
poradce v oblasti restrukturalizace firem
-
člen dozorčích rad
Za velmi důležitou považuji loajalitu ke klientům a hájení jejich zájmů, rád se s vámi podělím o své dlouhodobé zkušenosti v oblasti podnikání a řízení firem. Mým hlavním zájmem je pomoci vám uspořádat vaše podnikání tak, aby bylo maximálně efektivní a abyste v oblasti daní neplatili víc, než musíte, a to v rámci platné legislativy. Snažím se o minimalizaci vaší administrativního zatíže, abyste měli čas na rozvoj svého byznysu.

Mgr. Alena Štemberová
jednatel, poradce pro mzdovou a personální problematiku, lektor
Mgr. Alena Štemberová
Lektor, konzultant, odborník na oblast řízení lidských zdrojů s dlouholetou manažerskou praxí, poradce v oblasti osobního rozvoje, konzultant v oblasti pracovního práva
Pozice v rámci společnosti:
-
jednatel a osoba odpovědná za zpracované mzdy a vedení personalistiky klientů
-
osoba odpovědná za chod kanceláře, komunikaci s klienty a se státní správou
-
osoba odpovědná za personální obsazení kanceláře
Čím vším jsem v praxi:
-
odborník na oblast řízení lidských zdrojů s dlouholetou manažerskou praxí
-
odborník na pracovní právo
-
konzultantka v oblasti individuálního poradenství zaměřeného na rozvoj osobnosti, při respektování psychologických aspektů ve vzdělávání dospělých
-
poradce a lektorka vzdělávací společnosti
-
lektor a konzultant pro Hospodářskou komoru ČR
-
konzultant pro Svaz průmyslu v oblasti schvalování a tvorbě profesních kvalifikací
-
zástupce autorizované osoby HK ČR pro realizaci zkoušek profesních kvalifikací z personální oblasti
-
poradce – andragog, který se zabývá interakcí mezi jednotlivcem a jeho prací, jak ho naučit (dovzdělat) a připravit vhodnou formou k jeho pracovnímu využití vzhledem k současné situaci na trhu práce, ale i uvnitř společnosti na základě výstupu z organizačního nebo personálního auditu
Akceptuji člověka takového, jaký je, tj. se všemi jeho přednostmi, ale také se všemi jeho nedostatky. Snažím se hledat na člověku jeho klady a využít je pro jeho kvalitnější profesní i osobní život.